vineri, 3 iulie 2009

Sezonul 1 Episodul 3

Iata ca au trecut aproape 2 luni de cand am postat. E ca si cum serialul pe care l-am inceput a intrat intr-o criza, actorul principal a fost prins facand trafic de LSD, iar actrita aceea sclipitoare a ramas grea.

Uneori e bine cand trece timpul. Mi-am dorit de multe ori sa ma pun la somn, sa dorm si sa ma trezesc exact la cateva ore dupa un eveniment relativ important in viata.

Mi-am dorit sa ma pun la somn si sa ma trezesc in seara in care voi sarbatori faptul ca sunt licentiat. Si m-am trezit. Dupa cum ma asteptam, dupa un somn adanc si fara vise, m-am trezit cu diploma de inginer in brate, a fost o formalitate. Totul e o formalitate dupa ce ai reusit sa depasesti momentul, nu? Ah, si ce dulce a fost berea aia...

Ma aflu asadar intr-o perioada de tranzitie, sunt domnul inginer chimist care isi cauta un job bun cu perspective de dezvoltare profesionala si personala. Cu siguranta voi reusi sa le demonstrez unora ca sunt indeajuns de bun pentru ei, ca sangele meu e cel mai bun lubrifiant pentru angrenajul lor industrial. E simplu, totul tine de atitudine. Oamenii pe care i-am cunoscut, muzica pe care am ascultat-o, filmele pe care le-am vazut, cartile pe care le-am citit m-au construit bine.

Astept oferte si remuneratie, momentan sunt fara ocupatie. 

3 comentarii:

  1. "Oamenii pe care i-am cunoscut, muzica pe care am ascultat-o, filmele pe care le-am vazut, cartile pe care le-am citit m-au construit bine." = the picture of life you have seen is the frame of the self you have been(wise words from turkey:D). Mtk,Felix,Radu, iti urez mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce tare, nici nu stiam ca ai blog. Felicitari pentru diploma! Keep us updated, scrie si tu mai des pe-aici.

    -- Dragos

    RăspundețiȘtergere