luni, 31 august 2009

Sezonul 1 Episodul 4

Summer time is over.

S-a mai dus o vara... Nu e loc de regrete, am in fata indeajuns de multe veri ca sa nu-mi fac griji.

A fost o vara plina. M-am eschivat in stil Matrix de loviturile crizei financiare si am reusit sa evadez in nenumarate randuri din atmosfera incarcata a capitalei. Am ajuns in locuri minunate, in nemuritoarea Vama, in vechea mereu noua Sulina, pe Varful Omu.

Va multumesc voua dragi tovarasi si prietini, cei care m-ati insotit si m-ati stimulat ca de obicei spre a va desena un zambet larg pe fetele voastre, oricum radiante.

In general incheierea verii coincide cu incheierea vacantei. De data asta eu nu fac exceptie de la regula. Sunt fericitul posesor al unui job si voi incepe sa lucrez full time, ca un om mare in cateva zile. "Este exact ce ti-ai dorit!" vei spune, asta daca esti la curent cu postul meu anterior...

Astept cu nerabdare urmatoarea vara. Vreau sa stiu unde ma va duce vuietul cascadei de evenimente generate de existenta mea in acest timp si spatiu.

Sa ne bucuram momentan de farmecul toamnei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu